Προληπτική Συντήρηση
1. Το πρόγραμμα περιληπτικά
Η Προληπτική συντήρηση είναι μια πρωτοποριακή υπηρεσία εξυπηρέτησης των πελατών της εταιρείας μας, με σκοπό την πλήρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση του πελάτη στον χώρο του, με τις καλύτερες τιμές της αγοράς στην παροχή υπηρεσιών και κατ' επέκταση, στην εξασφάλιση ειδικών προνομίων και τιμών χονδρικής πώλησης στην αγορά νέων ειδών και περιφερειακών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών.
Η υπηρεσία αυτή, καθώς και τα προνόμια της, παρέχονται και εξασφαλίζονται στον πελάτη με την ειδική κάρτα μέλους που λαμβάνει κατά την εγγραφή του στο πρόγραμμα.
Ειδικότερα, στον τομέα της παροχής τεχνικών υπηρεσιών πραγματοποιείται επίσκεψη στον χώρο του πελάτη κάθε ΕΞΙ(6) ΜΗΝΕΣ, με σκοπό τον προληπτικό έλεγχο του/των Υπολογιστών του για την συνεχή και απρόσκοπτη λειτουργία τους.
Η επιβεβαίωση της επίσκεψης πραγματοποιείται με τηλεφωνική επικοινωνία, για την αποδοχή της και τον ορισμό της επισκέψεως.
2. Παρεχόμενες Υπηρεσίες
Το πρόγραμμα Προληπτικής συντήρησης περιλαμβάνει τις παρακάτω υπηρείες :
Απόκριση στον χώρο του πελάτη, έως (4) τέσσερεις ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΩΡΕΣ
απο την προφορική ή γραπτή αναγγελία της βλάβης και κατα προτεραιότητα. Οταν τα μηχανήματα του πελάτη βρίσκονται εγκατεστημένα σε απόσταση μεγαλύτερη των 40 χιλιομέτρων από την έδρα της COSMODATA,, τότε η Εταιρεία μας θα παρέχει τις υπηρεσίες της σε χρόνο το πολύ είκοσι τεσσάρων (24) ωρών.
Διάγνωση θεμάτων hardware & software και επισκευή αυτών
αποκατάσταση/ρύθμιση προβληματικού εξαρτήματος ή αντικατάστασή του, εφ'όσον είναι απαραίτητο, επανεγκατάσταση λογισμικού & βελτίωση λογισμικού περιβάλλοντος εργασίας.
Αποκατάσταση και έλεγχος καλής λειτουργίας σκληρών δίσκων.
Καθαρισμός του Η/Υ σε επίπεδο λογισμικού.
Έλεγχος ύπαρξης ιών, mlaware και άλλων απειλών και απομάκρυνσή τους.
Καθαρισμός του Η/Υ σε επίπεδο υλικού
από σκόνες, έλεγχος σωστής λειτουργίας ανεμιστήρων κ.λ.π.
Έλεγχος συνθηκών λειτουργίας
τάση παροχής ρεύματος, κατάσταση περιβάλλοντος, κατάσταση καλής λειτουργίας
3. Ειδικές παροχές εγγεγραμένων πελατών στο πρόγραμμα
4. Τιμές προγράμματος
Εγγραφή πελάτη στο πρόγραμμα και αποδοχή υπηρεσίας επίσκεψης τεχνικού στο χώρο του κάθε εξάμηνο.
Προκαταβολή 10 € ανά Η/Υ
Ειδική χρέωση τεχνικού ανά εξάμηνο: 35 € + ΦΠΑ/ώρα απασχόλησης
Ειδική χρέωση άμεσης επίσκεψης: 35 € + ΦΠΑ/ώρα απασχόλησης
Η Προληπτική συντήρηση είναι μια πρωτοποριακή υπηρεσία εξυπηρέτησης των πελατών της εταιρείας μας, με σκοπό την πλήρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση του πελάτη στον χώρο του, με τις καλύτερες τιμές της αγοράς στην παροχή υπηρεσιών και κατ' επέκταση, στην εξασφάλιση ειδικών προνομίων και τιμών χονδρικής πώλησης στην αγορά νέων ειδών και περιφερειακών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών.
Η υπηρεσία αυτή, καθώς και τα προνόμια της, παρέχονται και εξασφαλίζονται στον πελάτη με την ειδική κάρτα μέλους που λαμβάνει κατά την εγγραφή του στο πρόγραμμα.
Ειδικότερα, στον τομέα της παροχής τεχνικών υπηρεσιών πραγματοποιείται επίσκεψη στον χώρο του πελάτη κάθε ΕΞΙ(6) ΜΗΝΕΣ, με σκοπό τον προληπτικό έλεγχο του/των Υπολογιστών του για την συνεχή και απρόσκοπτη λειτουργία τους.
Η επιβεβαίωση της επίσκεψης πραγματοποιείται με τηλεφωνική επικοινωνία, για την αποδοχή της και τον ορισμό της επισκέψεως.
2. Παρεχόμενες Υπηρεσίες
Το πρόγραμμα Προληπτικής συντήρησης περιλαμβάνει τις παρακάτω υπηρείες :
Απόκριση στον χώρο του πελάτη, έως (4) τέσσερεις ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΩΡΕΣ
απο την προφορική ή γραπτή αναγγελία της βλάβης και κατα προτεραιότητα. Οταν τα μηχανήματα του πελάτη βρίσκονται εγκατεστημένα σε απόσταση μεγαλύτερη των 40 χιλιομέτρων από την έδρα της COSMODATA,, τότε η Εταιρεία μας θα παρέχει τις υπηρεσίες της σε χρόνο το πολύ είκοσι τεσσάρων (24) ωρών.
Διάγνωση θεμάτων hardware & software και επισκευή αυτών
αποκατάσταση/ρύθμιση προβληματικού εξαρτήματος ή αντικατάστασή του, εφ'όσον είναι απαραίτητο, επανεγκατάσταση λογισμικού & βελτίωση λογισμικού περιβάλλοντος εργασίας.
Αποκατάσταση και έλεγχος καλής λειτουργίας σκληρών δίσκων.
Καθαρισμός του Η/Υ σε επίπεδο λογισμικού.
Έλεγχος ύπαρξης ιών, mlaware και άλλων απειλών και απομάκρυνσή τους.
Καθαρισμός του Η/Υ σε επίπεδο υλικού
από σκόνες, έλεγχος σωστής λειτουργίας ανεμιστήρων κ.λ.π.
Έλεγχος συνθηκών λειτουργίας
τάση παροχής ρεύματος, κατάσταση περιβάλλοντος, κατάσταση καλής λειτουργίας
3. Ειδικές παροχές εγγεγραμένων πελατών στο πρόγραμμα
Ειδικές τιμές χονδρικής πώλησης στις μελλοντικές σας αγορές σε υλικά και αναλώσιμα, με την επίδειξη της κάρτας που θα βρείτε στο πακέτο της Προληπτικής συντήρησης.
Ενημέρωση για νέα προϊόντα και τεχνολογίες
Ειδικές προσφορές που βγαίνουν κατά καιρούς σε νέα προϊόντα και ισχύουν μόνο για τους πελάτες του προγράματος.
Ειδική ετικέτα στον Η/Υ, οπου αναγράφεται ο κωδικός αριθμός, καθώς και τα πεδία με σφραγίδα και υπογραφή μηχανικού στο χρόνο που προβλέπεται η Προληπτική Συντήρηση.
Απόκριση εγκεκριμένων μηχανικών και υλικών έως ΤΕΣΣEΡEΙΣ ώρες ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ στο χώρο του πελάτη ή στην έδρα της εταιρείας.
Προτεραιότητα και αποκατάσταση του προβλήματος το πολύ σε 12 ώρες όταν επισκεφθείτε το Service των καταστημάτων μας.
4. Τιμές προγράμματος
Εγγραφή πελάτη στο πρόγραμμα και αποδοχή υπηρεσίας επίσκεψης τεχνικού στο χώρο του κάθε εξάμηνο.
Προκαταβολή 10 € ανά Η/Υ
Ειδική χρέωση τεχνικού ανά εξάμηνο: 35 € + ΦΠΑ/ώρα απασχόλησης
Ειδική χρέωση άμεσης επίσκεψης: 35 € + ΦΠΑ/ώρα απασχόλησης